EN

dr Klaudia Nowicka

Stanowisko

Adiunkt w Katedrze Geografii Społeczno-Ekonomicznej

Zainteresowania badawcze

  • etnoturystyka
  • turystyka kulturowa
  • agroturystyka i turystyka wiejska
  • marketing turystyczny

Projekty

Publikacje

Książki

  • Nowicka K., 2016, Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk.

Artykuły

Rozdziały w książkach

  • Nowicka K., 2018. Cultural Landscape of Żuławy Wiślane in the Light of the Idea of Sustainable Development. [in:] T. Zieliński, I. Sagan, W. Surosz (eds). Interdisciplinary Approaches for Sustainable Development Goals. Economic Growth, Social Inclusion and Environmental Protection. Springer, pp. 51-72 (https://doi.org/10.1007/978-3-319-71788-3).
  • Nowicka K., 2015, Rola muzeów etnograficznych w procesie kreowania tożsamości regionalnej, [w:] Sadoń-Osowiecka T. (red.), Miejsce, przestrzeń, krajobraz. Edukacyjne znaki. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, 145-152.
  • Nowicka K., Studzińska D., 2015, Muzeum etnograficzne na wolnym powietrzu jako produkt turystyczny miejsce. Przykład Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, [w:] M. Durydiwka, K. Duda – Gromada, Przestrzeń w turystyce. Znaczenie i wykorzystanie, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych UW, Warszawa, 299–312.
  • Nowicka K., Szmytkowska M., 2013, Cultural tourism as a factor of regional development. Example of the Hel Peninsula [w:] C. Mądry (red.), Regions and their socio-economic growth, Wydawnictwo Naukowe Bogucki, Poznań, 125-136.

Prace o charakterze aplikacyjnym i projektowym

مبل راحتی صندلی مدیریتی صندلی اداری میز اداری وبلاگدهی گن لاغری بازی اندروید تبلیغات کلیکی آموزش زبان انگلیسی پاراگلایدر مارکت اندروید خرید بلیط هواپیما پروتز سینه پروتز باسن پروتز لب میز تلویزیون